Koittankosken Metsästysseura

Kuvagalleria

Palaute

METSÄSTYS

Pyy Seuran mailla jahdataan lähes kaikkea sallittua riistaa, mutta pääpaino on kuitenkin seuruejahtina tapahtuvalla hirvenmetsästyksellä.

Pienriistaa mailla on keskiverrosti painottuen metsäjänikseen, pienpetoihin ja kanalintuihin. Kauriskanta on alkanut vasta levittäytyä, ja valkohäntäpeuroilla ei koskaan ole ollutkaan kovin pysyvää kantaa.

Täällä, kuten muuallakin, ahkera vesistöjen kuivaus on supistanut sorsille sopivien elinympäristöjen määrää, joten vuotuiset saaliit rajoittuvat muutamiin lintuihin.

Rajoitukset ja kiintiöt 2022-2023

Metsäkauriita voi ampua yhden/jäsen seuran alueelta, saaliista ilmoitus Jonille. Kokonaiskiintiö 5 kpl.
Metsokiintiö
on 3 kpl seuran alueelta. Ilmoitus tiputuksesta Jonille. Koppelo on rauhoitettu.
Teerikiintiö on 3kpl/metsästäjä.

Majavalupia on yhteisluvassa 36kpl. Ammutusta majavasta ilmoitus Jonille.

Kartat metsästysmaista löytyy Oma Riistasta
(valitaan  Koittankosken Metsästysseura -sivu ja sieltä Alueet)

Vieraskortit 10€/päivä (pienriista), 25€/päivä (sorkkaeläimet) tai 50€/kausi (pienriista)
Metsälle vain seuran jäsenen/oppaan kanssa.
Kortteja saa Seppo Korpuselta 0400 337 333
Seuran tilinumero on
FI87 5702 7940 0022 77
Metsästysmahdollisuuksista voi tiedustella sähköpostilla.

Sivua päivitetty viimeksi 22.8.2022 © Aki Palomäki & Joni Saunaluoma 2006